جستجوگر پیشرفته سایت



اموزش لوله کشی ساختمان در کانادا
اموزش لوله کشی ساختمان در کانادا

اگر میخواهید قدم به قدم لوله کشی ساختمان کانادا را بیاموزید 

به این وب سایت مراجعه کنید


تعداد بازديد : 132
گابریلا گو ودو _نوازنده ی فوق العاده به سبک فینگراستایل

گابریلا گو ودو _نوازنده ی فوق العاده به سبک فینگراستایل

 

 

 

آهنگی ک در این ویدو اجرا میکنه یکی از معروفترین آهنگای خاننده ی محبوب bonjovi ه...
نواختن این اهنگ توسط گیتار بهیچ وجه ساده نیست......
گابریلا متولد12ژانویه1997از سوءده...اون ک پدرش یه گیتاریست بوده باعث میشه ک گابریلا از کودکی نوازندگی رو با علاقه دنیال کنه...

تعداد بازديد : 496
نوازندگی فوق العاده با گیتار - Hotel California

 

نوازندگی فوق العاده با گیتار -Hotel California

 

 

این دختر این آهنگو فوق العاااده اجرا کرده....کمتر کسی وجود داره ک برای یکبارم ک شده آهنگ هتل کالیفرنیارو نشنیده باشه.....
اصل این آهنگ نت و اکرد ها توسط چند گیتار و نوازنده نواخته میشه......
در این کلیپ این دختر بتنهایی تمام آهنگ رو بدون کوچکترین خارج شدن و فالشی اجرا میکنه....

تعداد بازديد : 343
اجرای آهنگ خواب بازی

اجرای آهنگ خواب بازی

 

 


تعداد بازديد : 288
اموزش ریتم اسلوراک یا 6/8سنگین

گیتار اموزش ریتم اسلوراک یا 6/8سنگین

 


تعداد بازديد : 347
آموزش ریتم رومبا در سبک فلامنکو

آموزش ریتم رومبا در سبک فلامنکو



تعداد بازديد : 382
آکورد آهنگ تیغ عشق از مازیار فلاحی ریتم: 4/4


تعداد بازديد : 382
آکورد آهنگ کما از رضا صادقی ریتم: 4/4


تعداد بازديد : 375
آکورد آهنگ یه روزی میاد از احسان خواجه امیری ریتم: 6/8 سنگین


تعداد بازديد : 523
آکورد آهنگ کم کم از علی عبدالمالکی ریتم: 2/4


تعداد بازديد : 367
آکورد آهنگ سقوط از سیامک عباسی ریتم: 4/4


تعداد بازديد : 296
آکورد آهنگ وارث از شادمهر عقیلی ریتم: 2/4


تعداد بازديد : 202
آکورد آهنگ جاده از پازل باند ریتم: 4/4


تعداد بازديد : 312
آکورد آهنگ صدای فریاد از حبیب ریتم: 6/8


تعداد بازديد : 251
آکورد آهنگ دلواپسی از رضا صادقی


تعداد بازديد : 180
آکورد آهنگ پناه از سامان جلیلی ریتم: 4/4

67xo_سامان_جلیلی.png


تعداد بازديد : 320
آکورد آهنگ پنج شنبه ها از رضا صادقی

2nmi_3.jpg


تعداد بازديد : 492
آکورد شونه های تو از مهدی یراحی

ro58_2.jpg


تعداد بازديد : 179
آکورد آهنگ بهت مریضم از اشوان

3w50_1.jpg


تعداد بازديد : 2439
آکورد آهنگ خدا شاهده از رضا صادقی

آکورد آهنگ خدا شاهده از رضا صادقی

ترانه سرا: حسین متولیان

آهنگساز: رضا صادقی

تنظیم کننده: اشکان آبرون

ریتم: 6/8 سنگین



تعداد بازديد : 238
آموزش گیتار کلاسیک درس اول

آموزش سنتور ، دف ، تمبک ، آواز و صداسازی توسط کارشناس موسیقی از دانشگاه عالی

با سلام  خدمت شما هنرمندان و عاشقان هنر موسیقی ، برای اولین بار سایت گیتارمن قصد اموزش گیتار کلاسیک دارد.

این اموزش بصورت بخش بخش میباشد و با زمانبندی مناسب درس جدید را برای شما قرار میدهد.

به ادامه ی مطلب بروید..



تعداد بازديد : 639
نت سلطان قلب ها از عارف

نت سلطان قلب ها از عارف

سطح :نیمه حرفه ای

برای دیدن نت به ادامه مطلب بروید

تعداد بازديد : 1290
آکورد آهنگ بذار بگیرم دستاتو از مرتضی پاشایی ریتم: 6/8

7oj3_9968851687_copy.jpg


تعداد بازديد : 320
آکورد آهنگ جاده ی خیس از امو باند

آکورد آهنگ جاده ی خیس از امو باند

ترانه سرا: باران بهرامی

آهنگساز: امو باند

تنظیم کننده: رضا پناهی

ریتم: 6/8 سنگین

l5y3_7014136864_copy.jpg


تعداد بازديد : 267
آکورد آهنگ ثانیه ها از امین بانی


تعداد بازديد : 711
آکورد آهنگ قرار از اشوان


تعداد بازديد : 375
آکورد آهنگ خاطره بازی از محسن یگانه


تعداد بازديد : 443
آکورد آهنگ تمومش کن از سامان جلیلی


تعداد بازديد : 421
آموزش گرفتن آکورد های باره دار – ۷ نکته مفید در باره گیری درست گیتار

آکورد باره دار

 

بسیاری از هنرجویان در گرفتن آکوردهای باره دار به مشکل بر می خورند و در حسرت شنیدن صدای واضح آکورد باره دار می مانند! شاید هم از گرفتن این آکوردها منصرف شوند! یکی از دلایلی که همیشه به هنرجویان متذکر می شوم که برای شروع یادگیری، سازی تهیه کنند که اکشن گیتار (فاصله سیم ها تا دسته گیتار) پایین باشد همین است.

مشکل آنجا پیش می آید که اکشن گیتار هم پایین است اما همچنان هنرجو برای گرفتن آکورد باره دار با گیتار بیچاره کشتی می گیرد و خودش هم از درد انگشتان دست چپ رنج می برد.

من همواره به هنرجویانم ۷ توصیه می کنم که می تواند بسیار مفید واقع شود و آکوردهای باره دار را به راحتی بگیرند و از صدای زیبای آنها لذت ببرند. 

۱_ به انگشت شست فشار وارد نکنید

بعضی ها فکر می کنند هر کس زورش بیشتر است آکورد باره دار را راحت تر می گیرد! این تصور اشتباهی است. درست گرفتن و به صدا در آوردن تمام نت های آکورد باره دار هیچ نیازی به فشار و زور ندارد. اصلا شما نیاز نیست محکم و با قدرت زیاد به انگشت شست فشار بیاورید. چراکه ماهیچه های این انگشت بسیار ضعیف هستند و نه تنها کمکتان نمی کند بلکه باعث خستگی و نهایتا دلزدگی تان از گرفتن آکورد می شود. بجای آن از ماهیچه های پرقدرت بازوی دست چپتان بهره گیرید(البته اگر راست دست هستید). در واقع بهتر است هنگام باره گیری در گیتار از انگشت شستتان فقط بعنوان یک نگه دارنده و پایدار کننده استفاده کنید. 

یک تمرین کارآمد: سعی کنید آکورد باره دار (مثلا فا ماژور) را بدون استفاده از انگشت شست دست چپ بگیرید تا فشار ماهیچه بازوی چپتان را احساس کنید.

۲_ از نیروی دست راستتان استفاده نمایید

همچنان که با دست چپتان آکورد را می گیرید می توانید با آرنج دست راستتان بدنه گیتار را کمی به سمت داخل فشار دهید تا دسته گیتار به سمت بیرون هدایت شود. حالا با فشار آوردن انگشتان دست چپتان به سمت داخل، می توانید آکورد را راحت تر بگیرید.

۳_ انگشت ۱ (انگشت باره) موازی با میله فرت باشد

انگشت اشاره دست چپ (در صورت راست دست بودن) یا انگشت ۱، به نام انگشت باره هم معروف است. سعی کنید هنگام گرفتن آکوردهای باره دار، این انگشت صاف و موازی با میله فرت باشد. البته در بعضی از آکوردها مانند سی ماژور (کلا آکوردهای با بیس لا ماژور) این قضیه زیاد ضروری نیست.

۴_ بندهای انگشت ۱ را بطور یکسان فشار دهید

بعضی ها برای به صدا درآمدن سیم ۱، بند سوم انگشت ۱ (بند پایینی انگشت) را بسیار محکم گرفته و بند اول (نزدیک ناخن) را خیلی شل می گیرند یا اصلا روی هواست! سعی کنید بندهای انگشت ۱ با هم همسطح باشند و بطور یکسان به سیم های گیتار فشار آورید.

۵_ ابتدا انگشتان ۲، ۳ و ۴ را روی سیمها قرار دهید بعد انگشت ۱

متاسفانه شخصا بسیار شاهد این بودم که حتی گیتاریست هایی که چندین سال سابقه نوازندگی دارند هنگام ریتم نوازی و گرفتن آکوردهای باره دار، ابتدا انگشت ۱ را قرار می دهند و با تاخیر، سایر انگشتانشان را. این اشتباه بزرگی است چراکه حتی اگر نیم میزان از ریتم فقط با انگشت ۱ نواخته شود و سایر انگشتان رو هوا باشند، گام آن قطعه به هم می ریزد و اصطلاحا فالش می شود. برای شروع بهتر است هنگام تعویض آکوردهای باره دار، ابتدا انگشتان ۲، ۳ و ۴ را قرار دهید سپس انگشت ۱ را. بعد از مدتی که دستتان روان تر شد شیوه کاملا صحیح آن است که کاملا بطور همزمان انگشتها را قرار دهید. اما برای شروع یادگیری ابتدا انگشتان ۲، ۳ و ۴ را قرار دهید سپس ۱ را.

۶_ آکوردهای باره دار را روی دسته گیتار سُر دهید

گاهی پیش می آید که یک سری آکوردهای شبیه هم را باید پشت سر هم بنوازید، مثلا فاماژور و سل ماژور. هنگام تعویض بین این دو آکورد بهتر است دیگر دست چپتان را از روی دسته گیتار بلند نکنید و با حفظ همان حالت آکورد، دستتان را روی دسته گیتار بکشید.

۷_ بیشتر از ۲۰ ثانیه با آکورد باره دار کلنجار نروید

اگر با رعایت این نکات باز هم آکوردگیری برایتان سخت بود بس کنید! زیاد با گیتار کشتی نگیرید، چند دقیقه ای استراحت کنید و مجددا تلاش کنید. چراکه کلنجار رفتن مداوم باعث خستگی و درد دست چپتان می شود.

مطمئنا بعد از چند روز تمرین مناسب با رعایت نکات بالا می توانید از صدای دلنشنین و واضح آکوردهای باره دار لذت ببرید.

نویسنده: آروین شهبازی

منبع : استادموزیک


تعداد بازديد : 426
چگونه از گیتار مراقبت و نگهداری کنیم؟


نگهداری از گیتار

 نگهداری و مراقبت از گیتار، تمیز کردن گیتار و رعایت نکاتی برای افزایش طول عمر گیتار مواردی هستند که بهتر است یک گیتاریست آنها را انجام دهد. مخصوصا افرادی که گیتارهای گرانقیمت و حساس دارند. شاید رعایت بعضی از این نکات نیاز به دقت و حوصله زیادی داشته باشد اما برای کسی که می خواهد مراقبت خوبی از گیتار خود بکند و به دوام بیشتر و افزیش طول عمر گیتارش کمک کند، این نکات بسیار حیاتی هستند. ما این موارد را در ۳ بحث کلی مطرح می کنیم.

محیط مناسب برای نگهداری گیتار

دستگاه رطوبت سنج

تفاوتی نمی کند در چه فصلی از سال هستیم، گیتار شما همواره بدنبال یک تعادل در درجه حرارت و میزان رطوبت است، چراکه هنگام ساخت گیتار، آنرا در یک شرایط کنترل شده قرار می دهند.

بهترین دمای محیط برای نگهداری گیتار ۱۸ تا ۲۴ درجه سانتیگراد است. بنابراین سعی کنید دمای اتاقی که گیتارتان در آن قرار دارد در همین بازه حرارتی باشد، هوای زیر ۱۰ درجه و بالای ۳۰ درجه می تواند خطرات جدی برای ساز شما داشته باشد و باعث ترک و تاب برداشتنش گردد و صدای گیتارتان را از حالت استاندارد خارج کند. همچنین گیتارتان را از منابع گرمایشی و سرمایشی مثل بخاری، اجاق گاز و کولر دور کنید. 

رطوبت مناسب برای نگهداری گیتار بین ۴۵% تا ۵۵% می باشد. در محیط خشک (زیر ۴۰% رطوبت) باعث انقباض و احتمالا ترک برداشتن گیتار می شود. در این محیط صدای گیتار نیز کمی تیزتر و خش دارتر می شود. از آن طرف در رطوبت بیشتر از ۶۰% هم احتمال بادکردن و موج دار شدن چوب گیتار بیشتر می شود و ممکن است درزهای گیتار نیز شکننده تر گردند. همچنین در محیط بیش از حد مرطوب صدای گیتار خفه و گرفته می شود. برای جلوگیری از باد کردن چوب گیتار پیشنهاد می شود آن را دور از منابع رطوبت مثل دریا، استخر، حوض و حمام قرار دهید.

با تهیه دستگاه رطوبت سنج، شما می توانید رطوبت اتاقی را که در آن گیتار قرار دارد، اندازه بگیرید. اگر محیط بیش از حد خشک است، می توانید با استفاده از دستگاه رطوبت ساز خانگی رطوبت اتاق را افزایش دهید. اگر هم رطوبت زیاد است می توانید رطوبت گیرهای موجود در بازار (پودرهای سیلیکاژل) را تهیه کنید، آنها را داخل گیتار یا هاردکیس (که به شدت تهیه آن را توصیه می کنیم) قرار دهید و از میزان رطوبت بکاهید. توجه داشته باشید گیتار را نباید زیاد به دستگاه رطوبت ساز نزدیک کنید سعی کنید این دستگاه را دور از گیتار قرار دهید.

تمیز کردن گیتار

تمیز کردن گیتار

ساده ترین راه حفظ و نگهداری گیتار، تمیز کردن مداوم آن است.  گرد و غبار، جزئی از محیط زندگی شماست و شاید براحتی بتوانید گرد و غبار را از روی گیتار از بین ببرید اما مشکل از آنجایی شروع می شود که این گرد و غبار با چربی و عرق بدن آمیخته می شود و به بدنه یا سیم گیتار می چسبد.

زمانیکه با انگشتان دستتان آکورد می گیرید یا ملودی می نوازید، چربی و عرق پوستتان به سیم انتقال پیدا می کند و در بلند مدت باعث فرسودگی و زنگ زدگی سیم های فلزی می شود. همچنین این عرق و چربی از سیم ها به صفحه انگشت گذاری (فرت بورد) نفوذ می کند، بنابراین توصیه می شود بعد از هرجلسه تمرین سیم های گیتار را تمیز کنید.

 بهترین ابزار برای تمیز کردن گیتار پارچه نخی نرم و خشک می باشد. (به هیچ عنوان از مواد شوینده، آب و الکل استفاده نکنید)

پارچه را بین انگشت اشاره و شست قرار داده (مانند شکل بالا) و در طول سیم شروع به حرکت رفت و برگشت کنید تا جرم های روی سیم کاملا پاک شود . 

گیتار دارای یک پوشش لاک الکلی است که این پوشش از گیتار محافظت نموده آن را براق و شفاف می کند که به آن Finish گیتار می گوییم. وقتی گرد و غبار و جرم را از روی فینیش گیتار پاک می کنیم، گیتار سالها براق و شفاف باقی می ماند.

 برای تمیز کردن سایر قسمتهای گیتار از جمله صفحه صدا (روی گیتار)، پشت و بغل گیتار نیز می توانید از پارچه نخی و نرم استفاده نمایید. البته جهت عبور از سیم ها و پاک کردن جرم های زیر آنها (روی بدنه و صفحه انگشت گذاری) بهتر است از قلم مو استفاده نمایید.

محافظت از Finish گیتار

فینیش گیتار

آب و الکل به فینیش گیتار آسیب می رساند اما دشمن اصلی آن عرق و چربی بدن است. ما نمی توانیم جلوی تعریق یا گرد و غبار را بگیریم اما با رعایت نکاتی می توانیم اثر آن را بر روی گیتار کمتر کنیم  و باعث افزایش طول عمر گیتار شویم.

۱- هنگام نواختن گیتار لباس آستین بلند بپوشید تا از برخورد مستقیم آرنج و بازو به گیتار جلوگیری شود.

۲- حتی الامکان از برخورد شکم و سینه به پشت گیتار جلوگیری کنید.

۳- بعد از هر جلسه تمرین با یک تکه پارچه نخی نرم و خشک کل گیتار را تمیز کنید.

۴- هنگام نواختن گیتار همواره از لباس های تمیز استفاده کنید تا چربی و عرق بدنتان به گیتار منتقل نشود.

۵- از تی شرت ها یا پیراهن های دارای دکمه یا زیپ استفاده نکنید تا آسیبی به پشت گیتار نزند.

۶- هر ۳ یا ۴ ماه یکبار روی بدنه، پشت، بغل و سردسته گیتار را واکس مخصوص گیتار بمالید. یک پوشش نازک کافیست.

سایر نکات مهم

۱- درصورتیکه از گیتار به مدت کوتاهی استفاده نمی کنید (مثلا چند روز) آنرا روی پایه گیتار قرار داده یا داخل هاردکیس بگذاریدش.

۲- اگر به مدت طولانی از گیتار استفاده نمی کنید تمام سیم ها را دو سه دور شل کنید و آن را داخل هاردکیس قرار دهید.

۳- حداقل سالی یک بار پیچ های کوک را با مواد روان کننده سنگین مثل وازلین چرب کنید و پیچ ها را یکی دوبار بچرخانید تا روغن به تمام قسمتهای چرخ دنده برسد.

۴- گیتار را از نور مستقیم خورشید دور نگه دارید.

۵- گیتار را ب مدت طولانی داخل صندوق عقب ماشین قرار ندهید و حتما از هاردکیس استفاده کنید.

۶- هر زمان بطور غیرعمد ضربه ای به گیتار وارد کردید و گیتار ترک برداشت هرچه زودتر آن را نزد یک تعمیرکار گیتار ببرید تا شکاف آن بیشتر نشود.

۷- گیتار را از شرایط متغیر دما و رطوبت دور نگه دارید.

نویسنده : آروین شهبازی

منبع: استاد موزیک

 


تعداد بازديد : 383
آکورد آهنگ چقدر عوض شدی از امین رستمی

 


تعداد بازديد : 397
آکورد آهنگ عشق از میثم ابراهیمی


تعداد بازديد : 950
دانلود برنامه آموزشي ويديويي انواع ريتم هاي گيتار برای سیستم عامل اندروید
آموزش تصويري ريتم گيتار screenshotآموزش تصويري ريتم گيتار screenshotآموزش تصويري ريتم گيتار screenshot
دوستان عزیز این برنامه رو من دیدم و برای خودم وظیفه دونستم که بذارم و شما دوستای عزیز نیز لذت ببرید
 

 برترين و كاملترين مجموعه آموزشي ويديويي انواع ريتم هاي گيتار- رايگان **
 شامل 17 كليپ آموزش تصويري بسيار كامل و مفيد و كاملا رايگان**

ليست كليپ هاي آموزشي :
1. ريتم 4.4
2. ريتم 2.4
3. ريتم 2.4 راك
4. ريتم 3.8
5. ريتم 3.4 Vals
6. ريتم 4.4 Basolo Nava
7. ريتم 4.4 Moole
8. ريتم 4.4 Romba
9. ريتم 4.4 تركيبي
10. ريتم 6.8 فرنگي
11. ريتم 6.8 سنگين 1
12. ريتم 6.8 سنگين 2
13. ريتم 12.8
14. تمرين براي قوي شدن دست
15. تمرين براي قوي شدن انگشت
16. تيراندو
17. ضربه تكيه

در اين برنامه 6 كليپ آموزشي اول بصورت آفلاين در برنامه قرار داده شده است و بقيه كليپ ها با كليك كردن روي آنها از سرور مركزي دانلود و ذخيره ميشوند. هدف از اين كار سهولت بازديد كاربران از محيط برنامه(برنامه با حجم پايين تر) صورت گرفته و در صورت تمايل ميتوانيد بقيه كليپ ها را از داخل برنامه دانلود كنيد.
اين امكان براي شما فراهم شده است كه ابتدا بخشی از هر كليپ را دانلود کرده و گوش کنید(با زدن دگمه توقف يا برگشت در حین دانلود) و هر موقت خواستید ادامه كليپ را نیز دانلود کنید(با زدن دگمه ادامه دانلود).

قابليت هاي برنامه :
• شامل 17 كليپ آموزشي با فرمت MP4 و كيفيت مناسب
• قابليت به اشتراك گذاري كليپ ها
• داراي پلير حرفه اي با قابليت هاي خاص
• داراي دانلود منيجر حرفه اي جهت ادامه دانلودهاي ناقص
• داراي گرافيك منحصر بفرد
• داراي 2 سرور جداگانه با قابليت سرعت بسيار بالاي دانلود
اميدواريم مورد پسند شما قرار گيرد.

 

 Image result for ‫دانلود‬‎


تعداد بازديد : 538
اموزش ریتم 2.4 راک

 


تعداد بازديد : 417
شکل اکورد های گیتار

 


تعداد بازديد : 996
اکورد بمن نگو دوستت دارم از داریوش اقبالی

 


تعداد بازديد : 343
اکورد بگذر زمن ای اشنا از فرامرز

 


تعداد بازديد : 168
اکورد اهنگ دل از محسن چاوشی برای گیتار

 


تعداد بازديد : 298
اکورد اهنگ اگه یروز بری سفر از فرامرز اصلانی

 


تعداد بازديد : 907
اکورد درد و بلات بجونم از معین

 


تعداد بازديد : 264
ليست صفحات
تعداد صفحات : 5