جستجوگر پیشرفته سایت



آکورد سلطان قلبها با ریتم از عارف 3/4

برای زیباتر شدن ، در جاهایی که سکوت گذاشته شده بدون ریتم بخوانید( فقط در بالای همان کلمه)

Dm.............................................................Am........

یه دل میگه برم برم                            یه دلم میگه نرم نرم

..............E....................................................C........

طاقت نداره دلم دلم                            بی تو چه کنم

Dm..............................................................Am.............

پیش عشق ای زیبا زیبا                      خیلی کوچیکه دنیا دنیا

..............E.............................................C........

با یاد توام هرجا هرجا                          ترکت نکنم

(سکوت)C..............................................Dm.....................

سلطان قلبم تو هستی تو هستی      دروازه های دلم را شکستی

...........Am..................................................E.......

پیمان یاری به قلبم تو بستی                با من پیوستی

(سکوت)C..............................................Dm.....................

اکنون اگر از تو دورم به هرجا                 بر یار دیگر نبندم دلم را

...........Am....................................................E.......

سرشارم از آرزو و تمنا                           ای یار زیبا

 

تعداد بازديد : 67258
مطالب مرتبط
آکورد آهنگ پناه از سامان جلیلی ریتم: 4/4
آکورد کوچه ملی از رضا یزدانی باریتم 6/8 سنگین
آكورد اي دل تنها از محسن يگانه
آكورد عشق دوحرفي از محست چاوشي
آکورد آهنگ بخند محسن یگانه با ریتم 4.4
آکورد آهنگ نگو بدرود از گوگوش 4/4
آکورد آهنگ شهر باران از کوروش یغمایی مسافر 4/4
آکورد عسل خانوم از حمید اصغری ریتم 6/8 شاد
آکورد آهنگ اعجاز از گوگوش
آکورد آهنگ مرداب از گوگوش 6/8 سنگین
بخش نظرات
  1. در تاريخ 1396/04/30 ساعت 13:31
    نیکا گفت :

    سلام، الان تو هر قسمت چند ضرب باید زد؟
    خیلی مشکل دارم

  1. سلام یه در خواستی داشتم میشه یک ویدیو کوتاه به ما معرفی کنید که اموزش اهنگ سلطان قلب هارو با ریتم ۳_۴ رو بهمون بده اینجوری بهتر میفهمیم و یا بهتر یاد میگیریم شکلک

  1. در تاريخ 1395/07/12 ساعت 15:18
    مهتاب گفت :

    سلام...لطفن آکوردهای آهنگ "دیشب خواب تورا دیدم" رو هم بزارین...هرکاری میکنم نمیتونم آکورداشو دربیارم ممنونم.

    پاسخ : سلام حتما

  1. در تاريخ 1395/07/11 ساعت 18:32
    کیان گفت :

    سلام رفیق...ببخش آکوردهای این آهنگ با اون که میگه یک شب خواب تورا دیدم، مشترکه؟
    ممنون

    پاسخ : سلام شرمنده اطلاعی ندارم

  1. در تاريخ 1395/07/09 ساعت 18:20
    مهسا گفت :

    سلام من هم نت خوانی یاد نمیگیرم میشه لطفا کمکم کنید

    پاسخ : چندوقته کار میکنید و در چه سطحی هستید؟

  1. در تاريخ 1395/06/25 ساعت 0:15
    بهزاد گفت :

    سلام ریتمش چیه؟

    پاسخ : 3.4

  1. در تاريخ 1395/06/04 ساعت 20:01
    Nima گفت :

    سلام ميشه بگين دقيقا از كجا اكورد عوض ميشه؟ مثلا يه دل ميگه برم برم... از اين جا عوض ميشه يا يه دلم مي/گه از گه عوض ميشه؟

    پاسخ : روی نرم

  1. سلام من چند جلسه گیتار رفتم برای زدن این اهنگ خیلی مشکل دارم البته به من با اعداد درس می دن میشه بگین برای اینکه ریتم درست داشته باشه چیکاری باید بکنم خیلی هم تمرین می کنم ولی نمیشه

    پاسخ : فقط و فقط تمرین ، بیت به بیت زدنشو تمرین کن و فول شدی برو بعدی

  1. در تاريخ 1395/05/18 ساعت 4:32
    گلنوش گفت :

    من واقعا واسه زدن مشكل دارم.دارم ميميرم از ناراحتي.اينجا هزينه هاي كلاس خيلي بالاست.توروخدا كمكم كنيد اين اهنگ رو بزنم😭😭

    پاسخ : سلام از این روش استفاده کنید جواب نگرفتید باز پیام بدید.
    id telegram:saeed_persia
    پاسخ : http://guitaremaan.rozblog.com/cat/56/56.html

  1. در تاريخ 1395/01/29 ساعت 14:49
    امین گفت :

    سلام.من تازه گیتار خریدم اما نمی توانم حتی یک اهنگ بسازم.... اگر امکانش هست یک اهنگ ساده به من اموزشش دهید.

    پاسخ : سلام دوست عزیز اهنگ ساختن باید طی بالا رفتن مراحل علمی شما تووی زمینه گیتار بدست بیاد و ممکنه چند سال طول بکشه ولی اهنگ نواختن بستگی به خود شما ، و علاقه شخصی، و پشتکارتون و استاد شما داره که ممکنه حتی طی مدت کوتاه چندماهه بتونید بنوازید

برای دیدن سایر نظرات بیشتر این پست روی صفحه مورد نظر کلیک کنید

کد امنیتی رفرش