جستجوگر پیشرفته سایت



آکورد آهنگ رویا از امین فرشید باریتم 2/4

می دو C نم می دوAmنم نمی Dmشه
می دونم  Gاون منو نمی خواد
رؤCیای من اگهDm بیاد
Gبهش می دم هر چیAm بخواد
Cهر روز می رم سر کوAmچشون
میF شینم اونجا تا Dmبیاد
Gبه روم نمیارم ولی
دلم اونو Eخیلی می خواد
نمی دوCنم چی Amبش بگم
حرفی Fنمیاد بهDm  لبام
Gحتی خجالت می کشم
بهش Eبگم سلام
تو Cآینه با خودم میAm گم
شاید اونمF فکر Dmمنه
Gشاید که تو خیال اون
قهرE  می کنم من با همه
هی خودمو گولAm می زنم
هی اونو Dmمی بینم توG  خواب
Gنامه می دم
هی می شینم
Dmمنتظر Eجواب
رؤیایAm من رؤیاGی من
هر Cشب اونو خواب Eمی بینم
Amرؤیای Gمن ماه منه
Cاونو تو مهتاب E می بینم
وقتی Am نگاهم میG کنه
یخ میGزنه حرف روE لبام
نهAm یک سؤال نه یکG جواب
نه Dmحتی یک Eکلام

 

تعداد بازديد : 548
مطالب مرتبط
آکورد آهنگ پناه از سامان جلیلی ریتم: 4/4
آکورد کوچه ملی از رضا یزدانی باریتم 6/8 سنگین
آكورد اي دل تنها از محسن يگانه
آكورد عشق دوحرفي از محست چاوشي
آکورد آهنگ بخند محسن یگانه با ریتم 4.4
آکورد آهنگ نگو بدرود از گوگوش 4/4
آکورد آهنگ شهر باران از کوروش یغمایی مسافر 4/4
آکورد عسل خانوم از حمید اصغری ریتم 6/8 شاد
آکورد سلطان قلبها با ریتم از عارف 3/4
آکورد آهنگ اعجاز از گوگوش
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش