جستجوگر پیشرفته سایت



اکورد اهنگ نازنین از رضایا با ریتم 4/4 رومبا

 

Cm                           Gm

مهربون من همه جون من فدای احساس قشنگت

D          Bb                                             F

وقتی نگاه می کنی میگی دوسم داری بگیر دستامو تو دستت

Cm                              Gm

حتی خاطرات تلخ بین ما واسه من خیلی قشنگه

D          Bb                          F

وقتی پیشمی نزدیکمی دلامون با هم یه رنگه

Cm                  Gm

نازی نازی نازنینم دل بی تو میمیره

D      Bb                      F

تن سردم تازه داره با تو جون میگیره

Cm                   Gm

نازی نازی نازنینم مثل تو کی دیگه

D      Bb                         F

می تونه بهم نشون بده زندگی شیرینه

Cm                                 Gm

نازنین من میبینی که من دارم واسه تو میخونم

D       Bb                                       F

نه شعار میدم نه قصه می خونم بدون قدرتو می دونم

Cm                                Gm

از اولین نگاه درست عین فیلما توی قلبم نشستی

D          Bb                                    F

خاطر خوام کردی دلمو بردی وقتی کرواتمو بستی

Cm                  Gm

نازی نازی نازنینم دل بی تو میمیره

D         Bb                     F

تن سردم تازه داره با تو جون میگیره

Cm                   Gm

نازی نازی نازنینم مثل تو کی دیگه

D          Bb                        F  

می تونه بهم نشون بده آره زندگی شیرینه

Cm                 Gm

نازنین عاشقم باش سر به سرم نزار بیا مال من باش

D          Bb                         F

از چشات دارم میخونم میخوام با تو بمونم

دانلود اهنگ در ادامه مطلب

برای دانلود و دریافت اهنگ در ادامه مطلب باید عضو سایت باشید

با عضویت در سایت دارای پنل کاربری با امکانات ارسال مطلب و غیره ... خواهید شد

 

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
تعداد بازديد : 2238
مطالب مرتبط
آکورد آهنگ چقدر عوض شدی از امین رستمی
آکورد آهنگ عشق از میثم ابراهیمی
اکورد اهنگ دل از محسن چاوشی برای گیتار
آکورد آهنگ اشک از میثم ابراهیمی
آکورد آهنگ باز امشب زیر بارون از امید عامری
کورد آهنگ خوابم نمیبره از امیر تتلو4/4
اکورد اهنگ گلی از سعید شایسته با ریتم 4/4
اکورد اهنگ حسودی از شهرام صولتی 4/4 راک
آکورد اتاق آبی از گروه The Ways با ریتم 4/4
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش