جستجوگر پیشرفته سایت



اکورد اهنگ من بیشتر از شهیاد باریتم 4/4

Dmباز این صدای خسته       Cمیخواد واست Dmبخونه

Cمیخواد واست بخونه         Cیه شعر عاشDmقونه

     Dm تویی که میپرBbستم          Bbتا وقتی زنده هسCتم 

C      بپای عهدو پیمون       C     تا جون دارم نشستم

Dmعزیز جونم Bbتویی      Bbامید خونم توCیی

Cدلیل اینکه میخDmوام       C عاشق بمونمDm تویی

Dmدوسم داری من بیشتر        Dmخواطر خوامی من بیشتر

Cتو جون سپردن به عشق      C خودت بگو کی بیشترDm من Bbبیشتر Dm

Dmقلب تو پاکو سادست       به وسعت یه دریا

Cاگه گذشت امروز     C  تو باش بفکرDm فردا

Dmراهی شهر چشمات      دیونه ی نگاBbتم

Bbمن عاشق اون همه        دوست دارم گفتناتمDm

 

 

تعداد بازديد : 1045
مطالب مرتبط
آکورد آهنگ پناه از سامان جلیلی ریتم: 4/4
آکورد کوچه ملی از رضا یزدانی باریتم 6/8 سنگین
آكورد اي دل تنها از محسن يگانه
آكورد عشق دوحرفي از محست چاوشي
آکورد آهنگ بخند محسن یگانه با ریتم 4.4
آکورد آهنگ نگو بدرود از گوگوش 4/4
آکورد آهنگ شهر باران از کوروش یغمایی مسافر 4/4
آکورد عسل خانوم از حمید اصغری ریتم 6/8 شاد
آکورد سلطان قلبها با ریتم از عارف 3/4
آکورد آهنگ اعجاز از گوگوش
بخش نظرات
  1. فروش بزرگ ترین بانک ایمیل و بانک موبایل به همراه یک عدد پنل پیام کوتاه برای ارسال در سایت زیر

    http://emailbanks.mihanblog.com/

    تماس با ما:09374808074

    ایمیل:emailbanke2@gmail.com




    با تشکر


کد امنیتی رفرش