جستجوگر پیشرفته سایت



اکورد اهنگ دیونه نگات از کامران و هومن 2/4

 

Gدیوونه نگات شدم    Emعاشق خنده هات شدم

Cشونه برای Amگریه هات  Gمن خـاک زیر پات شدم

Gتو اون فرشتهء خدا   Emکه اومدی از قصه ها

Cاونکه از Amاولـیـن نگاه   Cعشق بـا من Dکرد آشنــا

Gنرو    نگو نمیشه         Amبمون    Dواسه همیشه

Gنگو که شاید باید جدا شیم  Gنگو نمیشه منو Amتو باشیم

Amنگوکه شاید قسمت همین بود   Amکه با سکوت شب Dآشنا شیم

Gنگوشکستی عهدی که بستیم    Gبه اون خدایی که می Amپرستی

Amنگو که تنهـام گـل بهارم     Amفقط تـو بــودی فقط Gتــو هستـــی

Gنرو   نگو نمیشه       Amبمون   واسه Dهمیشه

 

تعداد بازديد : 4736
مطالب مرتبط
آکورد آهنگ پناه از سامان جلیلی ریتم: 4/4
آکورد کوچه ملی از رضا یزدانی باریتم 6/8 سنگین
آكورد اي دل تنها از محسن يگانه
آكورد عشق دوحرفي از محست چاوشي
آکورد آهنگ بخند محسن یگانه با ریتم 4.4
آکورد آهنگ نگو بدرود از گوگوش 4/4
آکورد آهنگ شهر باران از کوروش یغمایی مسافر 4/4
آکورد عسل خانوم از حمید اصغری ریتم 6/8 شاد
آکورد سلطان قلبها با ریتم از عارف 3/4
آکورد آهنگ اعجاز از گوگوش
بخش نظرات
  1. در تاريخ 1395/01/23 ساعت 17:07
    فراز گفت :

    این عالیه حتما اینو میزنم ممنون😍

  1. در تاريخ 1393/01/19 ساعت 12:09
    مریم گفت :

    خیلی ممنون دوست دارم اونو با گیتار بزنمشکلک


کد امنیتی رفرش