جستجوگر پیشرفته سایت



آکورد آهنگ دلهره از رضا شیری با ریتم 4/4

برای دریافت اخرین مطالب در ایمیل باید عضو سایت باشید

 

Em                  Am                               Em                   Am

دلهره دارم نکنه از من جدا شی                    کاش نیاد روزی به فکر من نباشی

 Em             G                       F                             Em                   Dm

دلواپست میشم تا دور میشی از خونه          کی جز تو معنای این احساسو میدونه

 G               F                                   Em              Dm

دارم از عشقت دیوونه میشم                      بگو همیشه میمونی پیشم

 G                                                     Am

از تو دل میخوام نه ترحم                             شدم اسیر این توهم

 Em                                                   Dm

کی میسوزه دلت واسه من                         بامن حرف بزن

 G                                                    Am

حرف بزن تا آروم بگیرم                               نگی دوست دارم میمیرم

 Em                                                   Dm

کی میمیره واست بجز من                          با من حرف بزن

 Em                            Am                        Em                    Am

دلهره دارم دیگه تو خوابت نیامو               یا کسی روزی تو دلت بگیره جامو

 

تعداد بازديد : 245
مطالب مرتبط
آکورد آهنگ پناه از سامان جلیلی ریتم: 4/4
آکورد کوچه ملی از رضا یزدانی باریتم 6/8 سنگین
آكورد اي دل تنها از محسن يگانه
آكورد عشق دوحرفي از محست چاوشي
آکورد آهنگ بخند محسن یگانه با ریتم 4.4
آکورد آهنگ نگو بدرود از گوگوش 4/4
آکورد آهنگ شهر باران از کوروش یغمایی مسافر 4/4
آکورد عسل خانوم از حمید اصغری ریتم 6/8 شاد
آکورد سلطان قلبها با ریتم از عارف 3/4
آکورد آهنگ اعجاز از گوگوش
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش