جستجوگر پیشرفته سایت



آکورد آهنگ زیبای الهی تب کنم با ریتم 6/8

 

Aالهی تب کنم شاید پرستارم Bb  تو باشی

Gmطبیب حاذق این قلب بیمAارم تو باشی

Aمی دونی میشکنه این قلب من در کنج سی Bb نه

اگه بیدار بشم و بازم به باAلینم نباشی

Aنمی ترسم اگر در راه عشقت زا به را شم

Aنمی ترسم اگر قربونی عشق تو باشم

Aتو یه باغ گلی بزار که من Gmخار تو باFشم

Aبزار تا اخر عمرم گرفتار تو باشم

Dmمی خوام اسب مراCد و زین کنم پشتش سوار Dmشم

Dmبتازم سوی شهرCو پشت خو Bbنت موندگارAشم

Dmبدنبال تو ازC شهری به شهری راهی Dmمیشم

Dmبخوای آب می شمCو در جوی عش Bb قت جاری می Aشم

Aمی خوام هر جا که می رم همش حرف تو باشه

Aبجز اسم تو می Bb خوام دیگه Dmاسمی نباAشه

Aمنم من یک فدایی آره تا زنده هستم

Aاز اونروز تا همی Bb شه بدون Dmیار تو هستمA

 

تعداد بازديد : 2399
بخش نظرات
  1. در تاريخ 1400/06/24 ساعت 17:20
    Ali گفت :

    عالی.
    دمت گرم


کد امنیتی رفرش