جستجوگر پیشرفته سایت



اکورد آهنگ زیبای فریاد عشق از هلن باریتم 4/4


Bmای، همراه Aمن، تنها با تو
Bmتا اوج Aعشق Aهم پروازم
Bmبا قلب Aتو دلدار منBm هم آوازAم
Bmتو هم پای Aمن
تنها با من Bmهم آواAیی
Aبا درد Bmمن آشناAیی
تکیه گاهی Bmهم صداAیی

Bmما فریاد Aعشق Aدر قلبBm شب
BmدلگرمAی عاشقهاGی بی صداF#ییم
Bmما دل می باAزیم دریا درBmیا
Bmتا بیکرAان عاشقهایG بی پرواF#ییم

Bmتو با من بمAان ای مهرBmبان
Bmچون ماه Aشب در آسمBmان
Bmبر من Aبتاب تا Bmبیکران
مثل مهAتاب
Bmمن تا مرزA جان از عشقBmمان
Bmمی سوزمA ای آرام Bmجان
Bmبر من بتاAب تا AکهکBmشان
مثل Aآفتاب

Bmای تو رویای شبهایEm من
Aعشق رو ببین تو چشDمای من
Bmدستات رو تو دست Aمن بگذGار
Bmدر لحظه های دیــــ G ـــدار

تعداد بازديد : 1755
مطالب مرتبط
آکورد آهنگ پناه از سامان جلیلی ریتم: 4/4
آکورد کوچه ملی از رضا یزدانی باریتم 6/8 سنگین
آكورد اي دل تنها از محسن يگانه
آكورد عشق دوحرفي از محست چاوشي
آکورد آهنگ بخند محسن یگانه با ریتم 4.4
آکورد آهنگ نگو بدرود از گوگوش 4/4
آکورد آهنگ شهر باران از کوروش یغمایی مسافر 4/4
آکورد عسل خانوم از حمید اصغری ریتم 6/8 شاد
آکورد سلطان قلبها با ریتم از عارف 3/4
آکورد آهنگ اعجاز از گوگوش
بخش نظرات

کد امنیتی رفرش